top of page

Referentie Cases

April 2017 - Heden - iHUB

 

iHUB, een samenwerkingsverband van zorgverleners op het gebied van jeugdhulp, opvoedondersteuning en speciaal onderwijs met 3000 eindgebruikers over 60 locaties zijn afgelopen periode gemigreerd van losse on-premise IT omgevingen naar een geïntegreerde, gezamenlijke IT cloud infrastructuur. Het sociaal intranet gecombineerd met Microsoft 365 zorgt voor een centrale gebruiksvriendelijke digital workspace.

UITDAGING:

iHUB ICT heeft in een ambitieus project de gezamenlijke IT faciliteiten naar de cloud gemigreerd. Belangrijke eis hierbij was een moderne digitale werkplek waarmee ruim 3000 werknemers van de vier organisaties optimaal kunnen samenwerken en eenvoudig toegang hebben tot hun documenten en gegevens. 

OPLOSSING:

Door het bundelen van het A&M Impact sociaal intranet en de HelloID IAM oplossing krijgen iHUB medewerkers de beschikking over een gebruiksvriendelijke en gepersonaliseerde werkplek waar men zonder belemmeringen en op een veilige wijze toegang heeft tot alle persoonlijke applicaties en data. 

 

RESULTAAT:

Inmiddels beschikken ruim 3.000 iHUB collega’s binnen de 4 verschillende werkmaatschappijen over dezelfde digital workspace. Iedere iHUB partner heeft de eigen look & feel en huisstijl behouden, terwijl de samenwerking tussen medewerkers van de verschillende onderdelen volledig wordt ondersteund.

In totaal zijn er ongeveer 40 verschillende applicaties onder handen genomen. I.s.m. de leveranciers en het interne iHUB Project team zijn deze nu allemaal als SaaS (Software as a Service) oplossing beschikbaar.

Ook de volgende (belangrijkste) zaken zijn gerealiseerd:

  • Van 4 on-premise Microsoft Exchange omgevingen naar Exchange Online;

  • 1 Centraal gemanaged WiFi Cloud oplossing;

  • Centraal gemanaged netwerk incl. MPLS verbindingen;

  • Uitfasering van Citrix voor Horizon,Altra en de Opvoedpoli;

  • 1 Centrale Ricoh Printer oplossing.

LevelNext ICT is (mede) verantwoordelijk voor het ontwerp en het technisch projectmanagement. Op deze manier is de visie en strategie zonder omwegen realiteit gemaakt.

Buiten deze vernieuwingen zijn er binnen de zorg veel samenwerking verbanden gestart.

LevelNext ICT voert hier technisch project management voor uit en adviseert iHUB met het optimaliseren en toekomst vastmaken van de gehele ICT omgeving. 

 

 
Kerntaken LevelNext ICT:
Trusted advisor 
ICT Architect

ICT Management
Technisch Project Management

 
Aanwezige Technologiën:
VMware VSphere
Microsoft Azure
Microsoft 365
Mitel/Ascom
Citrix
InfoPact connectivity
Aerohive Wireless
Aruba Networking
Hewlett Packard Storage

Antonius.jpg
Horizon-Centraal-Bureau.PNG

Mei 2015 - Maart 2017

 

Wij zijn EversPartners. Een ingenieursbureau dat op een persoonlijke en creatieve manier omgaat met vraagstukken op het gebied van retail, techniek, funderingsherstel, woningbouw, BIM, vastgoed, industrie, beheer & onderhoud, projectmanagement en tal van andere bouw gerelateerde onderwerpen. Vanuit onze vestigingen in Velsen-Noord en Heemstede werken wij in binnen- en buitenland, op kleine en grote schaal en altijd op basis van jarenlange ervaring en kennisopbouw. 

LevelNext ICT is verantwoordelijk voor advies, projectmanagement en de algemene ICT regie binnen EversPartners.

De ICT omgeving van Everspartners is zeer complex. Met name op het gebied van networking, overall management op de systemen en het applicatie landschap (95 verschillende applicaties). Er wordt gewerkt met zeer zware applicatie's waaronder Autodesk Revit/Recap en Technosoft. EversPartners eist een 99,99% uptime op werkplek niveau.

Everspartners heeft Levelnext ICT gevraagd te helpen bij het optimaliseren van de dienstverlening van haar externe dienstverleners en het begeleiden van grote projecten waarvan o.a. de migratie/implementatie naar Microsoft O365 en de implementatie van nieuwe werkplekken.

 

 

Kerntaken LevelNext ICT:

Trusted advisor 

ICT Management

Project management

Optimalisatie ICT omgeving

 

Aanwezige Technologien:

VMware VSphere

VeeAm

Cisco Firewalling/Rout-it Connectivity

Microsoft AD/Exchange Services

Microsoft O365/Sharepoint Services

Autodesk Building and Design Suites

Faro Scene

Technosoft

Cisco Routing Switching L2-L3

Ruckus/Aerohive Wireless

 

Uitgevoerde projecten:

Implementatie O365

Implementatie Microsoft SCCM

Uitrol van HP Z440/640 workstations

Optimalisatie Internet Connectivity

Implementatie Aerohive Wireless

Optimalisatie ITIL processen

2013 - Het Noord Hollands Archief Haarlem (NHA)

 

NHA is een non-profit organisatie die op het gebied van ICT gefaciliteerd werd door de gemeente Haarlem. Door het verlagen van de ICT budgetten moesten er alternatieve oplossingen gezocht worden om de ICT op de juiste manier te waarborgen. In mijn pre-sales rol heeft LevelNext ICT NHA geadviseerd om op basis van VMware VDI de omgeving op te bouwen. Voor NHA maakte dit het beheer van de vele verschillende diciplines makkelijker. De ICT omgeving van NHA is gebouwd met Cisco core/distributie switches, Dell Equallogic SAN, Hewlett Packard ESXi hosts. De twee NHA locaties met ongeveer een 180 verschillende medewerkers worden dagelijks beheerd en ondersteund met een Service Level Agreement van 5 jaar.

 

Kerntaken:

Trusted advisor 

Pre-Sales en commerciële rol

Project management Prince2

Nazorg en continuïteit waarborging

 

Toegepaste Technologien:

VMware VSphere

VMware Horizon View

Microsoft AD/Exchange services

Cisco Routing Switching L2-L3

Cisco BGP

Ruckus Wireless

2014 - Tergooi Ziekenhuizen

 

Twee locaties,Hilversum en Blaricum, van Tergooi ziekenhuizen moesten worden voorzien van een volledig dekkend WiFi netwerk. Zeer hoge beschikbaarheid op basis van bereik en throughput voor patiënten en medewerkers was een must.

Op basis van de wensen en eisen van de opdrachtgever heeft LevelNext ICT de beste oplossing geselecteerd.

Om het netwerk geschikt te maken voor de gekozen oplossing heeft LevelNext ICT optimalisaties uitgevoerd zoals het vervangen van de huidige access switches (Cisco). De nieuwe omgeving is gebouwd met Cisco wifi controllers, twee controllers op elke locatie met ca. 180 access points en met 802.11ac technologie. De netwerkomgeving is tevens uitgebreid met de Cisco Indentity Services Engine. (ISE) 

 

Kerntaken:

Solution Architect

Technische gedeelte RFP

Commerciele ondersteuning

 

 

Toegepaste Technologien:

Cisco Wireless 5500 series HA

Cisco Wireless 3700 series AP

Cisco Mobility Services Engine

Cisco Identity Services Engine

Cisco Routing Switching L2-L3

 

 

2013 - Hoogesteger Zwanenburg

 

Firma Hoogesteger in Zwanenburg is een 24/7 onderneming die voor o.a. Albert Heijn de verse sappen produceert. Hoogesteger was een onderdeel van Frieslandfoods en maakte gebruik van de ICT omgeving van Frieslandfoods. LevelNext ICT is als Pre-sales/project manager verantwoordelijk geweest voor de totale ontvlechting van de ICT omgeving naar een eigen on-premise omgeving op basis van VMware ESXi. De Wan infrastructuur is ontworpen met een IPvpn. Op basis van een Sla is continu support en proactief beheer 24/7 gegarandeerd voor 110 medewerkers van Hoogesteger.

 

Kerntaken:

Pre-Sales Consultancy

Solution Architect

Project management

Continuïteit waarborging

SLA management ITIL

 

 

Toegepaste Technologien:

Hewlett Packard Lefthand

VMware Vsphere 5.5

Microsoft Active Directory Services

Microsoft Terminal Services

Cisco Routing Switching

IP VPN Services

 

 

2014 - ROC van Amsterdam

 

ROCvA had de wens om alle twintig vestigingen te voorzien van een gecentraliseerd vernieuwd WiFi netwerk op basis van 802.11ac. Continuïteit,performance en beschikbaarheid voor alle scholen waren absolute must! LevelNext ICT is verantwoordelijk geweest voor de juiste productkeuzes.

LevelNext ICT heeft een oplossing aangedragen van Cisco bestaande uit twee wifi controllers (Wism2) in de huidige Cisco 6500 series core switches met als toevoeging Cisco ISE (Identity Services Engine) en Cisco Prime.

 

 

 

 

Kerntaken:

Pre-Sales Consultancy

Solution Architect

Calculaties

Continuiteit waarborging intern

 

 

 

Toegepaste Technologien:

Cisco WisM2

Cisco 3700 series Accesspoints

Cisco Identity Services

Cisco Prime

Cisco Mobility Services Engine

 

 

bottom of page